buurtzorg.reismee.nl (Buurtzorg Nederland & Ecare Services, Ecare.nu)

Onze eerste dag in Orlando

Onze eerste dag in Orlando begint al vroeg 8:00 uur ontbijt en doornemen van het programma van vandaag. Jos is voor die tijd al wezen hardlopen en Suzan en Edwin hebben al gezwommen. Bijna iedereen was al vrij vroeg wakker, enkele al rond half 3, anderen om 4 uur. De Nederlandse tijd zit er nog ingebakken.

We beginnen vanmorgen heel sportief. Om 10 uur gaan we mini-golf spelen in Disney World. Na een korte rit over brede Amerikaanse wegen en langs prachtige hotels komen we op het terrein van Disney. Ongelooflijk groot allemaal en dan komen we aan bij het Winter Wonderland. We gaan dus mini-golfen bij 33 graden in een winterlandschap in Disney stijl met op de achtergrond alle mogelijke engelstalige kerstliedjes die je je maar kunt bedenken. Is wel raar je staat te puffen en te putten op de melodie van Dashing through the snow......

Het advies bij deze warmte is dus veel drinken en jezelf heel goed insmeren met zonnebrand. Edwin heeft er nog een wedstrijdelement aan verbonden, dus iedereen doet z'n best, maar we hebben vooral veel lol. Het is een leuke manier om elkaar allemaal een beetje beter te leren kennen. Bij het inleveren van de club krijgen we nog een leuke Disney golfbal.

En dan weer terug naar het hotel voor de lunch. Deze staat al op ons te wachten. Salades en hamburgers.

Na de onspanning volgt dan de inspanning. We gaan het hebben over het Buurtzorgweb en alle onderwerpen die daarbij loskomen en dat zijn er nogal wat.

De nieuweverwerking van de PGB's, de rapportages, het Buurtzorgplein, er wordtvan alles besproken.

We zullen hier tot 17:00 uur zitten en daarna zullen we gaan eten bij Bongo's Cuban Café in Disney Downtown. Vandaag dus een werkdag met een Disney tintje.

Reonne Horsman

Lekker ontbijtje daar in Orlando! Dat is wat anders dan een bruine boterham.
Veel plezier allemaal!

sjaakvos

nou het ziet er allemaal geweldig mooi uit
ik zou zeggen heel veel leerplezier en geniet
maar van alles om je heen
veel plezier allemaal

Marja de Leeuwerk

Wij genieten hier ook (nog) van het mooie weer. Fijn dat jullie dat ook kunnen doen. Veel inspiratie en plezier gewenst voor de komende week. Ik twijfel er overigens niet aan . Van de pinkstergeest krijg je vast en zeker goede inspiratie.

Riet van Koningsveld

Ziet er goed uit, en gisteravond was het kamerdebat op TV en Buurtzorg werd door de politie leiders diverse keren genoemd, heb zelf het eerste stukje niet gezien maar werd door een vriendin hierop geattendeerd, leuk he? veel plezier daar, hier ook prachtig weer, heb getraind voor de 4 daagse, het volgende evenement waar 9 Buurtzorgmedewerkers aan meedoen!! onderweg (tocht 28 km)nog even gerust en koffie gedronken bij Ben Wenting in Groesbeek

loes kruller

Ha, Christina en de andere teamleden,
Ik had jullie lunch nog niet geziet, ziet er goed uit.Allemaal toch weer vroeg op! De jatlag komt nog, als jullie weer terug zijn.
Het is allemaal een beetje onwerkelijk geloof ik.
Midgegolven in "snowworld" in disneystyle. Het was toch een studiereis? Grapje hoor, Volop genieten zou ik zeggen.