buurtzorg.reismee.nl (Buurtzorg Nederland & Ecare Services, Ecare.nu)

Op bezoek bij Nirvana Health Services Inc. uit Orlando

Vandaag hebben we de bevestiging gekregen van de vierde organisatie die we volgende week gaan bezoeken. Het betreft Nirvana Health Services Inc, een thuiszorg organisatie

Nirvana is de laatste in de rij van de vier organisaties die we volgende week gaan bezoeken. Nirvana heeft speciaal voor de studiereis een ruimte geregeld bij de University of Central Florida. We kijken erg uit naar het bezoek en het uitwisselen van de informatie tussen Buurtzorg Nederland en Nirvana.

Riet van Koningsveld

Het ziet er allemaal geweldig uit, ik wens jullie allen een hele mooie en leerzame reis, geniet ervan,
groet, Riet

Gerrit Droste

Allen heel veel plezier en geniet naast de bezoeken aan de organisaties ook van het vele mooie dat in Orlando is.
Het programma ziet er in elk geval goed uit.
Goede vlucht, have fun.
we zullen jullie volgen via de site

Nelly Philipsen

Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. Veel leer- en reisplezier. Groet, Nelly

Ida Poort

De collega's van team Ten Boer wensen jullie allemaal een fantastische reis en veel plezier .

De clienten vinden het voor Christina ook allemaal erg leuk en spannend! ( wij ook....)

loes kruller

hé, Christina, uit Ten Boer, fantastisch dat je nu in het vliegtuig zit en dat je zo dadelijk in
Amerika land. Je hebt goede keuzes gemaakt!! Geniet
van de reis en ik probeer het te volgen, groetjes Loes
lkruller@hotmail.com