buurtzorg.reismee.nl (Buurtzorg Nederland & Ecare Services, Ecare.nu)

Nog 1 week wachten!

Over een week zijn we op weg naar Orlando Florida. Het zou kunnen zijn dat de vlucht vertraging heeft bij het vertrek. Soms is de vertraging een dag van te voren al bekend. De vlucht van Martinair die gisteren naar Orlando vertrok had 3 uur vertraging. De dag voor vertrek was het al bekend dat de vlucht 3 uur vertraging had. De organisatie zal een dag voor het vertrek controleren of er op dat moment een vertraging bekendis. Mocht dat zo zijn, dan zullen we dat de deelnemers per e-mail laten weten zodat we onze afspraken kunnen bijstellen.

Er is inmiddels een nieuwe aswolk onderweg naar West Europa. Zoals het er nu naar uitziet verwachten ze dat de aswolk dinsdag aan het einde van de dag west Europa heeft verlaten. de Windrichting staat dan naar het noorden. Het wordt nog spannend de komende dagen. Volg de aswolk via: http://ruudvanrooij.wordpress.com/2010/05/04/actuele-ontwikkeling-aswolk-eyjafjallajokull/

Hieronder de temperatuurverwachting voor Orlando voor de periode die we in Orlando zijn.

Datum

5/30/2010

Mon
5/31/2010

Christina

't zou inderdaad mooi zijn als een vertraging een dag eerder bekend zou zijn. Ik vertrek anders om 8 uur met de trein vanuit Groningen. Maar op Schiphol is het ook goed vertoeven, hoor!

Marije

Inderdaad, het komt al dichtbij. Hopelijk blijft die aswolk even uit de weg. Ik heb er hartstikke veel zin in. Ook leuk dat we naar de universiteit kunnen gaan, super geregeld!