buurtzorg.reismee.nl (Buurtzorg Nederland & Ecare Services, Ecare.nu)

Weer een stapje verder

Elke dag vorderen de voorbereidingen voor de studiereis zich. Wat is er vandaag gebeurd.

Vliegtickets

Vandaag hebben we aan het reisbureau bevestigd dat ze de vliegtickets kunnen gaan boeken. volgende week zullen we de namen doorgeven zodat de tickets (etickets) kunnen worden uitgegeven. We hebben aangegeven dat we een voorkeur hebben om voor in het vliegtuig te zitten waardoor we sneller door de douane zijn.

Visum aanvragen

We zullen deze week starten met de aanvraag van de Evisums voor de deelnemers. Via de site van de ESTA kunnen we de visum aanvragen. minimaal 36 uur voor de vlucht moet de goedkeuring binnen zijn.

Kennismaking studiereis deelnemers

28 April maken de deelnemers van de studiereis kennis met elkaar en de organisatoren. We zullen dan alle dan bekende details bekend maken van het programma. We hebben na de bijeenkomst een diner bij de Henrikeberg. We hebben er veel zin in.

Reacties

Reacties

Christien

Edwin, misschien ten overvloede, maar volgens mij is het belangrijk dat de naam op het ticket overeenkomt met de naam op het paspoort. Zo gebruik ik in het dagelijks leven de naam van mijn echtgenoot, maar heb ik nu op het formulier met gegevens mijn meisjes naam gezet, omdat deze ook op het paspoort gebruikt wordt.
Moet dat bij de anderen nog gechecked worden of is dat al in orden?

Groetjes

Christien

Edwin

Hoi Christien,
Daar ben ik van op de hoogte.
Dat is de reden dat ik om een kopie van het paspoort heb gevraagd. Ik kan overigens de gegevens ook nog controleren met de registratie in het buurtzorgweb.
In de regel is het zo dat je op de ticket de meisjesnaam gebruikt. het kan zelfs zo zijn dat een man de naam van de vrouw gebruikt en dan moet die ook vermeld worden.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!