buurtzorg.reismee.nl (Buurtzorg Nederland & Ecare Services, Ecare.nu)

Hoe lang zijn we weg?

Zoals al eerder aangegeven start de studiereis op zaterdag 22 mei aanstaande. De organisatie twijfelt nog een beetje over de datum van de terugreis.Hieronder de de mogeljkheden. De organisatie zal binnenkort bekend maken wat het gaat worden.

22 mei t/m 30 mei

We twijfelen omdat er ook een rechtstreekse vlucht is naar Orlando met Martinair maar dan vliegen we zaterdag 29 mei terug waardoor we zondagochtend pas terug zijn op Schiphol. Naast het voordeel van een rechtstreekse vlucht levert het ons ook nog eens twee dagen extra op. Dat komt omdat we een dag later terug gaan en pas laat op de avond terug vliegen. We hebben dus op zaterdag 29 mei nog de hele dag tot onze beschikking. Hierdoor kunnen we in het programma ook de deelnemers tijd gegeven om zelf de omgeving van Orlando te verkennen.

Nadeel is dat we een extra dag weg zijn en daardoor de kosten hoger gaat worden.De prijs van de tickets voor een rechtstreekse vlucht is ook duurderdan een vlucht met een overstap.

22 mei t/m 29 mei

We kunnen ook op 28 mei terug vliegen waardoor we 29 mei 's morgensvroeg op Schiphol landen. We kunnen dan alleen vluchten boeken met een overstap. We moeten dan 28 mei in de loop van de dag, zeg maar na het ontbijt al naar het vliegveld voor de eerste vlucht. er is dan minder tijd om zelf de omgeving te verkennen.

Tot zover de gedachte van de organisatie over de studiereis. In de loop van deze week hopen we de eeste prijsopgaves van de vluchten te krijgen. We kunnen dan volgende week een beslissing nemen over de duur van van studiereis.