buurtzorg.reismee.nl (Buurtzorg Nederland & Ecare Services, Ecare.nu)

Deelnemers studiereis bekend

De interesse in de studiereis van boven onze verwachting. In overleg hebben we besloten het aantal oplaatsen in de studiereis voor deelnemers van Buurtzorg te verhogen van 10 naar 14 deeelnemers. Ondanks de verhoging hebben we veel aanmeldigen moeten afwijzen.

De medewerkers die mee mogen zijn uitgenodigd en de eerste formulier met gegevens stromen binnen.

Het programma begint ook al vorm te krijgen. Jos heeft afgelopen zondag ook nog een suggestie gedaan. Er zullen nu keuzes gemaakt moeten worden. Eeen antal onderwerpen staan al zo goed als vast. Zo gaan we het hebben over het WIS (Omaha), Kiwa, en buurtzorgweb en plein. We willen het liefst de onderwerpen samen met een deelnemer presenteren. Hoewel we daar al wel een idee over hebben moeten de deelnemers nog wel gevraagd worden.

Eind volgende week moet alle informatie van de deelnemers binnen zijn zodat we het vervoer, hotels en de vliegtickets kunnen boeken.

De kennismakingsdag staat vorlopig op 28 april aanstaande. Het programma moet nog gereed gemaakt worden maar het ziet er naar uit dat we het gaan redden

Ondanks dat het organiseren van de studiereis veel werk is hebben we er steeds meer zin in.

Reacties

Reacties

monique wijnhoven

Echt super, dat ik ook mee mag naar Orlando.
Ik heb er zin in. Kijken wat wij er allemaal kunnen leren....

Suzan Blom

Wat een verrassing, dat ik ook mee mag naar Orlando.
Het lijkt me fantastisch en ben erg benieuwd wat het ons zal brengen.

Marja Feenstra

vanmorgen las ik de uitnodiging dat ik mee mag naar Orlando. echt geweldig. Leuk om elkaar de 28ste al te ontmoeten en ben ook benieuwd hoe het programma eruit gaat zien.
de 28 ste komen marije en ik naar Markelo; we rijden vanuit amersfoort, kunnen we iemand onderweg soms een lift aanbieden? gr marja

Christina

Net als Marja, wil ik ook gerust iemand mee nemen vanuit de richting Ten Boer/ Groningen.

Monique

Ik kom vanuit Noord Limburg naar Markelo de 28 ste? Liefhebbers om mee te rijden??

Iris

Ook ik ben erg verrast en blij dat ik ingeloot ben!!
Als er iemand uit het westen komt omgeving Den Haag/ Westland/ Rotterdam, kunnen we ook samen rijden de 28e

Henri

He hallo amerikagangers!
Monique, als je mij in Arnhem op kunt pikken zou dat mooi zijn, dan loods ik je naar Markelo.

Marije

Superleuk dat ik mee mag naar Orlando!! Ik verheug me er al enorm op en ik denk dat we er veel kunnen leren.
Tot de 28e allemaal! :)

Ilse

Hoi mensen,

ook ik was echt super verrast dat ik mee mocht. Wist niet wie ik het 1e moest bellen, hihi. Mijn team of mijn man...

Monique, ik woon in Someren, tussen Weert en Helmond en Eindhoven. Is het iets dat we samen rijden?

Josje

Hallo allemaal, jullie klinken allemaal al hartstikke enthousiast dus het moet een leuke periode worden. Ik heb er veel zin in en ben nogsteeds stom verbaast dat ik mee mag! Tot op de 28ste of via de mail.
Ik kom vanuit Vlaardingen dus volgens mij kunnen er wel een aantal uit deze kant met elkaar reizen naar Markelo.

monique

Hallo allemaal; leuk die berichten zo.
Ilse, lijkt me prima om samen te rijden. Dan kunnen we in Arnhem Henri ophalen?! Ik zorg dat ik op jouw route ergens ben, hoef je niet te zoeken in Blitterswijck!!We mailen??

Christien

Hallo allemaal, ik ben erg blij en verrast dat ik mee mag op deze grandioze reis. Het team is er trots op dat er iemand uit ons team Reeuwijk mee gaat naar Amerika, omdat Reeuwijk maar een klein dorp is en op deze manier zichzelf toch 'op de kaart' kan zetten.

Iris, Ik woon in Gouda. Misschien kunnen we een stuk gezamelijk reizen?

Edwin, hoe is jullie kantoor het beste te bereiken?

Groeten van Christien

Josje

Hoi allemaal,
Fijn dat er een rechtstreekse vlucht geboekt kan worden. Super de luxe hoor, maar je komt denkt ik wel wat fitter aan, dus ook productiever?
Iris en Christien, ik kom vanuit Vlaardingen, eerst langs Gouda, daarna langs Reewijk, samen rijden???

Christien

Josje,
Ik vind samen reizen prima. Woon zelf in Gouda.
Christien

Iris

Hoi Josje en Christien, samen rijden is een prima idee, ik denk dat we elkaar voor de 28e even moeten bellen , we hebben nu elkaars nummers.
Ikzelf woon in Poeldijk, in het Westland, redelijk vlakbij Vlaardingen. Nou we spreken elkaar wel weer

Enne Edwin en Jos een rechtstreekse vlucht schijnt toch echt het fijnste te zijn!!

Irene

Hallo allemaal,
Ik vind het ook hartstikke leuk dat ik mee mag en heb er ontzettend veel zin in.
Suzan wij spreken nog wel wat af voor de 28e denk ik..

Yvonne

Helemaal super zo'n luxe reis naar Orlando! De pubers in huis; vet gaaf, chil en cool, kicken.....!
Iris, Josje en Christien, ik kom uit Nootdorp dus we kunnen met elkaar naar markelo. Even via de mail afspreken?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!